piatok 5. februára 2016

The Maze Runner TAG

Po dlhom čase som sa zase dokopala, aby som napísala nový článok. Rozhodla som sa teda pre TMR TAG. !!Pre niektorých sa v odpovediach na otázky č.2 a 3 môžu vyskytovať menšie SPOILERY!!

           1.Najobľúbenejší placer?
 Newt.♥

2. Teresa alebo Brenda?
Pri tomto som sa musela naozaj zamyslieť, pretože nemám rada ani jednu. Ale vzhľadom na to, že Teresa urobila to čo urobila a aj keď to potom ako keby odčinila, nikdy jej to neodpustím. Takže hovorím (momentálne píšem) Brenda, aj keď od 1. momentu mi prišla strašne otravná.

3. WICKED alebo Pravá ruka?
Ďalšia náročnejšia otázka. Keby som ešte len na začiatku knihy TDC tak ihneď napíšem Pravá ruka, ale na konci sa mi nejako sprotivili. Chceli tam nechať zomrieť nevinných ľudí a boli pre mňa horší ako W.C.K.D. . V podstate sa (aspoň podľa môjho názoru) celý čas pretvarovali, že idú zachrániť deti a idú W.C.K.D. zničiť, no tie deti tam chceli nechať zomrieť. Takže hovorím WICKED, aj keď aj tí sú mi proti srsti.

4. Thomas, Minho, alebo Newt?
Všetci sú úžasní, ale vyhráva u mňa Newt.♥ (BERIEM ICH AKO POSTAVY, NIE HERCOV!!!)

5. Ktorá kniha bola tvoja najobľúbenejšia?
Myslím, že 1. diel, pretože tým sa vlastne to všetko začalo.

6. Máš rada filmový cast?
Áno, s castom som veľmi spokojná! :) Jediné, čo ma sklamalo, bol výber herečky na Brendu. Vôbec sa mi tam nehodí.

7. Obľúbený člen Skupiny B?
Sonya ♥

8. Prečítala si / Budeš čítať The Kill Order?
Nečítala, ale chystám sa. Čakám kým to preložia do češtiny :) . (Áno do češtiny, do slovenčiny by to trvalo 3x dlhšie)

9. Najmenej obľúbená kniha z celej série?
Všetky 3 sú úžasné, ale ak musím jednu povedať....tak The Scorch Trials. (2. diel)

10. Obľúbený citát z TMR?
Newt: "Great, we're all bloody inspired." ♥




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára