pondelok 14. decembra 2015

"Charlie, poď mi prosím ťa pomôcť!" zakričala na mňa moja o rok staršia sestra Lydia zo svojej izby. "Hej hej, veď už idem," odpovedala som a šla som za ňou.

  Kedysi sme medzi sebou nemali práve najlepší vzťah. Ona sa zaujímala o chalanov a párty a ja som bola skôr typ človeka, ktorý v piatok večer sedí u seba v kresle, číta knihy a popíja horúce kakao. Ale asi pred rokom sa to zmenilo. Jej priateľ Jackson odišiel do Londýna, tam si samozrejme našiel inú a s Lydiou sa rozišiel. Dosť ju to vzalo, pretože boli spolu asi 3 roky (neviem, naozaj som sa o ňu nezaujímala) a tak raz prišla ku mne do izby, vyplakala sa a medzi nami vzrástlo nové puto. Všade sme chodili spolu, spolu sme sa zoznamovali s novými ľuďmi a obe doteraz aj so Scottom, Stilesom,  Maliou a Kirou tvoríme nerozlučnú partiu.     
                  
 "Už som tu," vošla som do izby a sadla som si na jej posteľ. "Čo potrebuješ?" "Potrebujem poradiť. Ktoré šaty si mám na seba obliecť?" spýtala sa ma a ukázala mi dvoje šaty, medzi ktorými práve vládol súboj. "Tieto," prstom som ukázala na krásne čierne šaty na ramienka, ktoré boli na kľúčnej kosti priesvitné a odhaľovali tak jej ružovú hladkú pokožku. "Ďakujem sestrička. A ty si čo obliekaš?" "Neviem, asi nič extra. Na večeru príde predsa tvoj priateľ a nie môj," pokrčila som plecami a usmiala som sa.

Som šťastná, že si Lydia po roku samoty konečne niekoho našla. Síce som trošku smutná, že nechodí so Stilesom, ktorý ju už dlhé roky tajne miluje, (tak tajne, že o tom vedia všetci až na Lyd...) ale aj tak som zvedavá, aký je. Samozrejme, mama bola tiež nadšená, keď sa to dozvedela a okamžite navrhla Lydii, aby ho pozvala na dnešnú v poradí 3.adventnú večeru, pretože sa s ním chce zoznámiť.

"Ako si to povedala, že sa volá?" spýtala som sa, pretože som si ani za svet nemohla spomenúť na jeho meno. "Jordan. Jordan Parrish,"odpovedala mi zasnívaným hlasom a v očiach sa jej objavili iskričky. "Dobre Lyd, len sa mi tu prosím ťa neroztop," zasmiala som sa, na čo následne Lydia prekrútila očami a hodila po mne červené šaty. "Bež sa radšej prezliecť, sama vieš, ako dlho ti to vždy trvá," tentoraz sa zasmiala ona a začala sa prezliekať. "Dobre teda, vidíme sa," žmurkla som a vybrala som sa do svojej izby.             

 Keď som doladila všetky maličkosti, po dome už rozvoniavalo mamine chutné kura, ktoré pravdepodobne strávilo svoje posledné minúty v rúre. Nečudujem sa, že si vybrala práve toto jedlo. Na svete snáď neexistuje nikto, kto by ho dokázal ukuchtiť lepšie ako ona. Vybrala som sa teda dole po schodoch do kuchyne, kde už ma čakali obe pripravené. "Charlie? Zdá sa mi to, alebo mi ho chceš prebrať? Vyzeráš úžasne!" zasmiala sa Lydia a ja som sa zasmiala s ňou. "Nie, neboj sa. Teba neprekonám. Si nádherná." A to je pravda. Vždy som si želala, aby som bola aspoň trochu pekná ako ona.

Z myšlienok ma vytrhlo jemné klopanie na dvere. "To bude on!" usmiala sa Lydia a s rozžiarenými očami otvorila dvere. "Ahoj Lyd!" pozdravil ju o pár rokov starší chalan a pobozkal ju na líce. Takže toto je Parrish. Musím uznať, že sestra má vkus. "Ahoj Jordan, poď ďalej," pozvala ho dovnútra a on následne vkročil dnu. "Ahoj, ty musíš byť Jordan! Lydia nám o tebe veľa rozprávala,som veľmi rada,že ťa spoznávam," pozdravila ho s úsmevom mama a podala mu ruku. "Dobrý deň pani Martinová, potešenie je na mojej strane. A dúfam, že o mne hovorila iba v dobrom," zasmial sa a potriasol si s ňou rukou. "Samozrejme. A prosím, hovor mi Natalie." "Ako si želáte," zasmial sa a podišiel ku mne. "A ty musíš byť Charlie. Lydiina malá sestrička. Neustále o tebe rozpráva," prehovoril a pobozkal mi ruku. Cítila som, ako mi začala červenať tvár, ale hneď som sa ukľudnila. Je to predsa sestrin priateľ. "Zase až taká malá nie som, som iba o rok mladšia. A dúfam, že hovorila o mne iba v dobrom," zopakovala som jeho vetu a všetci sme sa rozosmiali.

Pomaly sme šli do kuchyne a zatiaľ čo si Jordan sadol ku stolu, stihla som Lydii pošepkať: "Je to vážne kus! Super práca, sestrička!" Následne sme sa obe rozosmiali a tiež sme sa posadili. O chvíľu už prišla ku stolu aj mama a podala mi zapaľovač na zapálenie adventných sviečok. Mňa však niečo napadlo. "Keďže je dnes 3.adventná nedeľa...nezapálime každý jednu sviečku? Jednu Lydia,druhú ty Jordan a tretiu ja?" prehovorila som, na čo sa následne všetci usmiali a prikývli. Postupne sme teda pozapaľovali sviečky a pustili sme sa do jedla. "Pani Mart....teda, Natalie, to kura je vážne fantastické! Lepšie jedlo som v živote nejedol." "Ďakujem Jordan, snažila som sa najviac, ako som mohla," usmiala sa mamina a pokračovali sme v jedení.

Keď sme všetci dojedli, poumývali sme riad a presunuli sme sa do obývačky. "Čo keby sme si zahrali nejakú hru?" navrhla Lydia a my sme samozrejme súhlasili. Po dohadovaní sme rozhodli, že si zahráme ACTIVITY a vylosovali sme, kto bude s kým v týme. Mama skončila s Lydiou a ja s Parrishom. Viac srandy som snáď v živote nezažila. Všetci sme sa presvedčili o tom, aký je Jordan vtipný a milý chalan (navyše aj pekný) a musím povedať, že som nesmierne šťastná,že sú spolu. Lydia si ho naozaj zaslúži, už dlho potrebovala niekoho ako je on.       

 Potom sme si ešte pustili komédiu a rozprávali sme sa. Zistili sme, že Jordan je miestny policajt (jeho šéf je Stilesov otec), čo vysvetľuje aj jeho svaly, ktoré sa nedajú prehliadnuť. Keď už bolo celkom neskoro,  šiel domov. Mama mu síce navrhla, že môže u nás prespať, ale on len slušne poďakoval a povedal, že sa musí ešte zastaviť u brata a jeho malej neterky. Tak sme sa s ním rozlúčili, trošku sme ešte poupratovali kuchyňu a obývačku a šli sme do svojich izieb.

Predtým, než som však vošla do izby, šla som k Lyd a pevne som ju objala. "Som veľmi šťastná, že máš konečne niekoho ako je on. Je vidieť, že ťa veľmi ľúbi." Ona sa usmiala a silno ma držala v objatí. Potom sa odtiahla a povedala: "Aj ja som šťastná, že ho mám. A tiež som šťastná, že mám teba. Neviem, kde by som bez teba bola." Pobozkala ma na čelo a po líci jej potiekla slza. Následne sme si popriali dobrú noc a šli sme spať.

-------------------------------------------------------

Koniec prvej jednodielovky :) Napísala som ju k včerajšiemu adventu na jednu stránku, tak som sa rozhodla, že ju pridám aj sem. Dúfam že sa páči :)

Btw. Prikladám obrázok Holland (Lydia), ktorá má na sebe šaty z adventnej večere :) .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára