štvrtok 27. augusta 2015

Taaaak, konečne som sa dokopla k tomu, aby som napísala recenziu na ďalšiu knihu. A tou je ako vidíte kniha Fangirl/ Fanúšička. Ako vždy Vás vopred upozorňujem, že v recenzií môžu byť(a verte že budú)nejaké tie SPOILERY,tak ak sa takým zbytočným spoilerom chcete vyhnúť, tento článok radšej preskočte.

Recenzia 
Do tejto knihy som sa už od začiatku zamilovala! Milujem príbehy, ktoré sa odohrávajú na internátoch a táto rozhodne medzi ne patrí. Štýl, akým autorka knihu napísala ma neskutočne zaujal a strany som hltala jednu za druhou. Vedela som sa do hlavnej postavy vžiť, pretože tiež žijem život plný kníh a fanfictions, takže som sa v tej knihe cítila "ako doma". Tiež som sa zamilovala do Leviho, ktorý ma ale hrooozne nahneval, keď ho Cath našla s inou. Našťastie sa to potom všetko vyriešilo a dali sa dokopy. Rozhodne dúfam, že Rainbow napíše pokračovanie, aj keď v jednom rozhovore prezradila, že pokračovanie napísať neplánuje. Takže tejto knihe dávam + a žiadne -! Skutočne jej nemám čo vytknúť, je dokonalá.


























O čom je Fangirl/Fanúšička?
Príbeh sa odohráva s pohľadu pravej 18-ročnej fangirl Cath, ktorá je "populárna" písaním fanfiction o Simonovi Snowovi. Jej dvojička Wren už z toho vyrástla, ale Cath to neprešlo.Spolu sa vyberú na výšku, kde však jej sestra nebude chcieť byť s ňou na internáte. Izbu bude zdielať s najprv nepríjemnou, potom už pohodovou babou Reagan, ku ktorej bude chodiť aj jej pekný kamarát, ktorý sa s Cath veľmi zblíži. Tá bude mať však aj starosti o otca, pretože odkedy od nich odišla mama, nikdy nebol sám......






 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára