piatok 28. augusta 2015

Táák, dnes tu mám pre Vás ďalšiu recenziu a to na knihu Eleanor & Park, ktorá je taktiež od Rainbow Rowell. Opäť Vás upozorňujem na možné spoilery, takže ak sa im chcete vyhnúť, túto časť článku preskočte. :)

Recenzia 

Uff, no kde mám začať. Touto knihou som nebola tak nadšená ako knihou Fangirl, ktorá je taktiež od Rainbow a úprimne....asi som od tej knihy čakala niečo viac. Nebola zlá, ale ani najlepšia. Dej bol vymyslený dobre, aj životná situácia Eleanor (v ktorej sa ocitá veľa ľudí), ale hrozne ma štvalo jej (Eleanor-ine) správanie. Viem, že to nemala v živote ľahké, ale keď sa jej konečne niekto prihovoril a chcel sa s ňou priateliť (Park), začala vyvádzať. Napríklad ako ju pozval k nemu domov, ona tam prišla, rozplakala sa a odišla...Toto som vážne nepochopila. Ale postupne som si už začala zvykať a Eleanor začala meniť svoju povahu, takže už nebola až taká na nevydržanie. Park bol naopak úžasný a takisto aj jeho otec, ktorého som si na konci knihy veľmi obľúbila.Takže každopádne, jej príbeh bol smutný a v dnešnej dobe bohužiaľ aj veľmi realistický, takže za nápad príbehu, Parka a jeho otca dávam  +, a za správanie Eleanor -, takže je to také vyrovnané. Určite sa oplatí prečítať, niekomu tak správanie Eleanor vadiť nemusí ako mne.Možno mám takúto reakciu aj preto, pretože som do tej knihy čakala niečo viac. Ale ako som už napísala,jej príbeh má zmysel a je o skutočnom živote..








O čom je Eleanor & Park?

Príbeh je o 16 ročnej Eleanor a Parkovi, ktorým sa aj napriek tomu že sú rozdielny "spoja cesty". Eleanor je ryšavé dievča z chudobnej rodiny. Nenávidí svojho nevlastného otca kvôli násilníckym sklonom a musí spávať v jednej malej izby so štyrmi súrodencami. Je nová v škola, nie je taká chudá ako ostatní a je neobľúbená. Park zase zdedil po mame ázijské črty. Najradšej počúva hudbu, číta komixy a v školskom autobuse sedí úplne sám. Až kým doň nenastúpi Eleanor. Od tej chvíle sa všetko zmení....




 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára