štvrtok 3. septembra 2015

School Book TAG

Taaak, teraz veľa ľudí pridáva tento School Book Tag a povedala som si, že to skúsim aj ja a odpoviem na zopár otázok. :) Uvidíme, aký to bude mať ohlas a podľa toho zistím, či mám pridávať ďalšie takéto podobné tagy. Mimochodom, čoskoro sa môžete čakať na ďalšiu recenziu, tentoraz na knihu If I Stay.



1. Čítaš knihy cez prestávku v škole?
No, záleží na tom, aký je deň a aké máme hodiny. Keď máme napríklad fyziku, tak to určite nečítam, lebo skoro vždy nás čaká nejaká písomná práca alebo skúšanie. Ale inokedy, samozrejme ak sa dá, čítam ♥.

2. Na akú knihu bol tvoj prvý referát?
Zatiaľ som mala iba jeden referát a to na knihu The Hunger Games. (Hry o život/Hladové Hry)

3. Akú známku si dostala?
Samozrejme, že 1! :3

4. Aké knihy si mala v škole na čitateľský denník?
Tak, keďže čitateľský denník máme každý rok, napíšem sem zoznam kníh iba z tohto posledného. (ôsmeho ročníka)
 Sú to knihy: Mor ho!,Malý princ, Anna zo Zeleného domu a Tajný denník 13 a 3/4 ročného Adriana Mola.

5. Si najväčší knihomol v triede?
Určite áno. V triede som začala čítať ako prvá, ale postupne som nakazila aj ostatných. ♥ A som na seba hrdá! :3

6. Požičiavaš niekomu z triedy knihy?
Áno, s kamarátkami si ich požičiavame navzájom. Napríklad ja som jednej kamarátke požičala sériu Pekelné Stroje a ona mne zase Nástroje Smrteľníkov. :)

7. Vedia o tebe, že čítaš?
Jasné že to vedia! :D Skoro stále hovorím len o knihách a ak nie, tak ide o filmy alebo seriály :D :3 . (true fangirl, čo ste čakali.)


2 komentáre:

  1. Super napsaný! :) Určitě udělej i jiný tagy, ty jsou nejlepší a těšim se na recenzi knihy If i stay, jelikož já jsem jí nečetla, tak mě zajímá názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééj, ďakujem :3 určite budem pridávať aj iné tagy, neboj :) a recenziu zverejním asi až zajtra, pretože dnes večer idem na futbal (SPARTAK TRNAVA ♥ ) a prídem asi o jedenástej :D .

    OdpovedaťOdstrániť