nedeľa 6. septembra 2015

Ahojte :) s recenziami som mala menšiu pauzu, pretože začala škola, mám pravidelne tréningy a tak. Ale povedala som si, že dnes už nejakú pridať musím a rozhodla som sa, že to bude na knihu If I Stay/Ak Zostanem/Zostaň so mnou.Opäť upozorňujem, že v článku budú použité SPOILERY, aj keď v tomto prípade sa budem snažiť pridať ich čo najmenej. :)
Btw....Práve mám rozčítané pokračovanie Where She Went/Kam Zmizla, takže čoskoro sa môžete tešiť aj na túto recenziu.

Recenzia

Táto kniha ma veľmi zaujala, pretože je iná, než ostatné knihy, ktoré som mala možnosť prečítať. V knihe v podstate neprebieha skoro žiadny dej. Teda áno prebieha, ale od autonehody tam autorka opisuje iba Miin (o.O zvláštne skloňovanie) zdravotný stav a jej návštevy v nemocnici. Väčšinu knihy Mia opisuje svoje zážitky s Adamom, rodinou, ako sa vlastne dala s Adamom dokopy, ako začala hrať na violončelo...Je pravda, že sa tam toho moc neudialo, ale tá kniha ma sama o sebe zaujala. Nemôžem jej dať žiadne -, pretože som nevedela, čo mám od tejto knihy očakávať, keďže som nič takéto nečítala. Najviac mi bolo ľúto asi Teddyho :'( ♥... Každopádne, určite ak máte možnosť, túto knihu si prečítajte. Je krásna, pravdivá a hlavne je na zamyslenie.. :)





















O čom je If I Stay?

Príbeh je o 17 ročnom dievčati menom Mia. Mia hrá na violončelo (a je v tom fakt dobrá), má milujúcu rodinu a priateľa Adama, ktorý je rocker. V jedno ráno sa jej život úplne zmení. Kvôli snehu im zavrú školu a tak sa Mia s rodinou vyberú na výlet. V aute zavrie oči a keď ich znova otvorí, zobudí sa na dne priekopy....




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára